Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Höstskor

Kategori: Shopping

OK ing Nu har det blivit lite shopping igen. Jag älskar ju att REA shoppa och eftersom det är REA nästan överallt just nu är det lite svårt att hålla klickfingret i styr. Jag försvarar mig med att jag bara köper nödvändiga saker. Vad behöver man till hösten, jo naturligtvis skor som tål vatten. Till stora N blev det ett par beprövade Gore tex från Timberland
 
 
Till lilla N blev det ett par från Geox, har aldrig provat dem tidigare men de skall ha en Geox teknologi som betyder
att de transporterar ut dålig lukt, värme och fukt, samtidigt som skon är håller vattentät.
 
 
 
Ja jag vet att så ljusa skor inte är ultimata i höstslask, men det var de som fanns och huvudsaken är väl egentligen funktionen (intalar jag mig själv). Dom kommer vara fina ett tag iallafall, hoppas jag
Ungarnas skor hittade jag på Brandos, som jag sagt tidigare jag älskar fri frakt och fria returer
 
Sen hittade jag de här söta rosa karamellerna från Replay hos Zalando
 
Tyvärr fanns dom inte i vuxenstorlek. Som tur är har jag inte så stora fötter och deras ungdomsstorlek gick upp till stl 39, jippie!! Jag är egentligen en 38:a men gick upp en storlek eftersom ungdomsskor brukar bara mindre i storleken.
Hoppas dom passar, för 269:- är de värsta fyndet, om inte skickar jag bara tillbaka dem. Igen, fri frakt och fria returer!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: