Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Halva reapriset...

Kategori: Shopping

Gillar man REA bara älskar man när det är halva REA priset. Nu var det Lindex tur och eftersom dom inte är så dyra från början blir det ju verkligen jättebilligt. Jag har fortfarande hopp om en fin varm sommar så jag shoppade två par shorts
 
och en keps
till stora N. Alla tre sakerna gick på hela 104:-
 
Sen blev det såklart lite mer saker när jag ändå var på gång, köpte mig ett par byxor och ett par leggings för 120:- sammanlagt. Känns inte som det gör så mycket om det inte passar för den summan.
 
Stora N gillar jeans med resor i midjan så det blev två nya par till hösten och sen några enfärgade tröjor till lilla N.
 
När jag ändå var på G köpte jag tre par enfärgade tihgts och ett par lite tjockare leggings i ridbyxmodell till lilla N på HM. Nu skall båda ungarna nästan ha en färdig höstgarderob.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: