Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Fredagsmys

Kategori: Allmänt

Igår kom båda ungarna hem från mormor och farmor. Det är jättemysigt att ha dom hemma igen, men man blir såå trött på allt tjaffs. Tror inte dom hann vara hemma mer än sådär en fem minuter innan dom började tjaffsa. Men det är bara att vänja sig antar jag.
Idag jobbar både jag och M, men jag har det ganska lungt för tillfället så jag skickade iväg M till jobbet och stannade hemma själv med ungarna. Innan lunch gick vi en sväng till Willys för att köpa fredagsmys.
 
 
Som ett smart drag fick dom också köpa varsin film i den där köp 2 för 99 hyllan så nu efter lunch har dom suttit i sina rum och tittat på film medans jag har jobbat.
Men snart kan vi ta helg och då är det bara en vecka kvar till semester, jippie.....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: