Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Derrière La Porte frosseri

Kategori: Shopping

Nej jag kunde självklart inte hålla mig ifrån lyxiga plåtburkars hemsida speciell länge. Det visade sig att den hängde ihop med några andra webshoppar som bland annat Rum att älska.
Ja såklart blev det lite shoppande, men det var väl ingen som trott annat.
 
En fin nessesär man kan hänga upp. Spegel på insidan, jo jag tackar
 
En söt pump för diskmedel
 
Ett keramikfat att lägga smågrejor i. Perfekt för oss som sprider våra nycklar och småsaker lite varstans just nu.
 
Så blev det några söta servetter också.
 
När jag tänker efter blev det inte en enda burk så allt måste kommit från Rum att älska, alla sidor hade gemensam kassa. Nästa gång blir det nog lite burkar. Men jag måste hitta något bra ställe att ha dem på för man vill ju inte gömma dem inne i skåpen det är de aldeles för fina för.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: