Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Urcellen Ellen?

Kategori: Allmänt

På senare tid har jag blivit så himla frusen av mig, jag går omkring och fryser mest hela tiden Vet inte när det hände. Jag har tidigare varit ganska varm, när jag var liten sprang jag oftast omkring i bara trosor och tröja (ja hemma alltså) Inte blir det bättre av att en av mina älskade Ugg tofflor är borta! En toffla hjälper liksom inte så mycket när man fryser. (Är det någon som har en Uggtoffla för höger fot i stl 38 som ni inte amvänder kan ni ju höra av er till mig...) Nu har jag kommit på vad som kanske kan hjälpa mig att överleva vintern,  en onepiece. Såååå fula men de verkar varma och mysiga. Svenska zipperall är väldigt lik onepiece men till ett betydligt bättre pris. Är lite sugen på den här rosa


Foto: http://shop.ziperall.se/

Men eftersom jag och tjejen på bilden inte riktigt har samma kroppsform tror jag att jag mer kommer se ut såhär



Men det kan det kanske vara värt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: