Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Uggs

Kategori: Allmänt

Uggs, finns det något skönare? Inte världens snygaste jag vet, men vad gör man inte för att ens fötter skall bli varma och nöjda? Jag som annars brukar få skavsår av alla nya skor (inklusive Birkenstocks och Crocs) fick inte en enda liten blåsa när jag började använda mina nuvarande uggisar. Gissa om jag blev glad när jag igår morse såg att man kunde köpa Uggs på Campadre. Inte kunde jag motstå den frestelsen så visst blev det en liten påfyllnad i skogarderoben, både i min och lilla N's.

Till mig blev de de här söta rosa Dakota tofflorna som man också kan använda utomhus som loafers om man vill



Sen blev det också de här lite mer klassiska Rommy chestnut


Till lilla N blev det de här klassiska knallrosa sötingarna



Förhoppningsvis skall vi bli nöjda båda två när vi får hem dem.

FOTO: http://campadre.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: