Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lollo och Bernie

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen längtat efter solen, det var över ett år sen vi var i Thailand och det är aldeles för lång tid utan sol. Lite sol var det i somras men inte alls tillräckligt för mig. Vi har ju en resa bokad i maj till Gran Canaria men det är lång tid till maj.
Igår fick jag liten extra dos av vinterångest och spontanbokade en resa till Teneriffa med Ving. Inte ett Sunving den här gången utan ett Sungarden, men favoriterna Lollo och Bernie  och deras barnklubb finns på vårt hotell. Vi lämnar M hemma och tar med mig min mamma istället.
Min mamma är verkligen en klippa, hon hjälper oss otroligt mycket med barnen så det här blir en liten tack för hjälpen grej för henne. Inte så mycket vila eftersom barnen är med men så skönt att komma bort från vardagslunken och få lite sol och värma. Det är ju inte så jättevarmt där just nu, men jag tror att tempen ligger på runt 20 grader iallafall. Ungarna lär nog bada en hel del skulle jag tro. På söndag morgon åker vi och är borta en vecka.


FOTO: www.ving.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: