Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Skor...

Kategori: Allmänt

Kan man ha för mycket skor? Jag tror faktiskt inte det. Skor är bäst helt enkelt (ja och väskor också såklart..) Nu på vintern är det ju lite rejälare skor man behöver, jag drömmer ju fortfarande om min UGG Adirondack men det får nog bli till nästa vinter. Jag har ju såklart börjat kika på vår och sommarskor, mest till mig och ungarna, M få köpa sina skor själv... ;-)
Såklart har jag hittat några guldkorn.

Dom här sötingarna från Moschino kids skulle ju sitta fint på lilla N


Dom här snyggingarna från Replay skulle passa fint på stora N



Jag är ingen klacktjej så jag får satsa på snygga ballerinas om jag vill ha något lite finare än mina älskade flipflopar jag nästan brukar leva i på sommaren. Har hittat två par jag vääääldigt gärna skulle vilja ha (hörde du det M, vääääldigt gärna...)

Dom här färgglada finingarna från Missoni

eller dom här blingiga från See by Chloé


Som jag sagt förut, måste slänga in några lottorader...

FOTO: http://www.brandos.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: