Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sitter det i generna?

Kategori: Allmänt

Ibland undrar man vad som sitter i generna och vad som är prägling. Jag kan i barnen se likheter med både mig och M, tror faktiskt att den som är mest lik mig är stora N, både till utseende och sätt. Han har bland annat samma korta stubin som jag så det blir ju en del fighter här hemma.
Men det var inte det jag tänkte på den här gången. Jag har ju tjatat skor här en del den senaste tiden. Häromdagen kom stora N och sa att han ville titta på skor så vi satte oss framför datorn och började kika lite på Brandos. Självklart hittade han ett par han ville ha och då menar jag verkligen verkligen ville ha. Eftersom de var ganska dyra sa jag att jag skulle kolla med M om vi kunde köpa dom. Stora N hann somna innan M kom hem och bland det första han frågade på morgonen var om vi hade pratat om skorna.
Vad det var för skor.....jo de här coolingarna från Ed Hardy á 699:- som hittat....




FOTO: http://www.brandos.se

Självklart skall han få sina skor!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: