Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shepherd sittdyna

Kategori: Allmänt

Vi är på jakt efter nya dynor till våra köksstolar. Nu har vi röda dynor som jag tror heter dot. I vår förra lägenhet hade vi mycket vitt, svart och grått med rött som accent färg. Jag försöker jobba bort det röda och få till lite andra roligare färger. Det går sakta men säkert åt rätt håll. Nu såg jag att Inreda.com har tagit in jättefina sittdynor i fårskinn från Shepherd. Dotarna vi har nu har en baksida som gör att de sitter fast mot stolen, men det har inte dom här. Jag blir lite orolig att de här skall glida omkring på stolen, men jag har mailat lite med Lie (från Inreda) och hon sa att dom inte alls var så halkiga. Tror jag skall svänga förbi här någon dag och kika på dom live. Men sen kom jag på en annan sak, jag är ju allergsik mot pälsdjur. Kan man ha fårskinns dynor då?  Skulle ju vara himla dumt om jag blir allergisk.
Dom jag kikat på är den här svartgrå. Inte så färgglad men ändå så fin.





FOTO: www.inreda.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: