Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Om jag hade pengar...

Kategori: Allmänt

Om jag hade pengar...tänk vad mycket fint jag skulle köpa då. Då menar jag mycket pengar, riktigt mycket pengar, så där mycket att man inte behöver tänka på vad saker kostar. Som när man handlar mat fast man handlar Gucci istället. Jag tänker nästan aldrig på vad saker kostar när jag handlar mat, vet till exempel inte vad en liter mjölk kostar på Willys. Är det nått man "ska" veta?
Surfade iallafall in på Guccis hemsida och började drömma lite. Tänk vad gullig den här väskan skulle bara till lilla N



Zoo handbag heter den lilla grisen, eller vilket djur det nu skall vara.

Stora N skulle vara hur cool som helst i de här solglasögonen



Som jag sagt tidigare genus är inget man tänker på i den här familjen, tjejer är söta och killar coola. Iallafall enligt lilla N. Jag tycker nog egentligen att stora N är ganska söt, men han blir bara sur om man säger det till honom...

Tillbaka till Gucci....den här klassiska Hobo medium väskan skulle gärna få hänga på min arm i vår.
Eftersom jag måste tänka på vad väskor kostar vet att den ligger på ungefär 8000:- frågan är om det är värt det.



FOTO: http://www.gucci.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: