Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Min alla hjärtans dag...

Kategori: Allmänt

...var inte så romantisk som man kanske kunde ha hoppats på. Den började såklart med jobb, jobb, jobb och så lite möten på det. Åkte hem från jobbet lite tidigare för att hinna koppla upp mig och jobba lite hemifrån innan det var dags för stora N's dans. På väg hem svängde jag förbi och köpte varsin allahjärtansdagskaka till ungarna och rosa marsipanbakelser till mig och M. Sen hämta lilla N, åka till skolan och hämta stora N och 2 andra killar som dansar i samma grupp. Iväg till SATS för ombyte av killar inne på damernas (sådär populärt), men dom kom i tid! Sen hade jag tänkt att hinna läsa lite jobbpapper, men det tyckte inte lilla N så det blev inte så mycket med det. Hem efter dansen, då hade M kommit hem så han utfodrade barnen medan jag satt mig att jobba. När barnen somnat åkte M och hämtade thaimat som vi åt i soffan framför TV'n, innan vi moffade i oss prinsessbakelserna.
Kanske inte så romantiskt men mysigt och det är ungefär det man orkar med en vanlig dag mitt i veckan.
Om jag fick något av M? Såklart, han hade köpt finaste låååånga rosor 3 st till mig och varsin till barnen.
De står nu och är fina i vår Paprika golvvas



FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: