Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hoppsan....

Kategori: Shopping

Igår var jag hos sjukgymnasten, aldeles bredvid ligger Guapos. Eller nästan aldeles bredvid, det är ingen direkt omväg att gå förbi där på väg till bilen. Nu behövde ju stora N ett par nya vinterhandskar också så det var faktsikt M som bett mig gå in där och kika om jag hittade några. Hur tänkte han där? När jag ändå var där var det ju omöjligt att inte kika bland alla fina REA saker. Jag hittade ett par 3/4 byxor från Chill Norway, likadana som vi köpte till lilla N sist vi var där men de här var ljusblå/ljusturkosa och en storlek större 70% REA!! Sen var jag tvungen att köpa en jättesöt rosa munkjacka också från Chill Norway. Jag funderade på den redan förra gången men då lyckade jag låta bli men den här gången fick den följa med hem. Tror det blir ett mjukt paket till lilla N's födelsedag.



Sen blev det ett par vårkängor från Timberland också.



Både kängorna och munkisen var på 50%. Det enda som var på ordinarie pris var stora N's handskar från Hestra



Tur at man har högkostnadskort hos sjukgymnasten iallafall :-)

FOTO: PRIVAT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: