Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Äntligen helg

Kategori: Allmänt

Vilken vecka det har varit, M har börjat sitt nya jobb så jag har kört markservicen här hemma. Lite slitigt att både lämna, hämta (på två olika ställen dessutom), jobba sina 100% och fixa middag. En eloge till alla ensamma föräldrar som kör det racet jämt! Att jag dessutom dragit på mig en förkylning igen underlättar ju inte heller. Usch vad trött jag är på min täpta näsa, snart har det gått ett år sen det började. Måste ta mig i kragen och ringa min öron näsa hals läkare. Men nu har jag gnällt färdigt. Fredagskvällen tillbringades först hos min mamma och lillebror där vi fick supergod middag bestående av entrecote, bakad potatis, en sallad med fetaost, vitlökssmör och bea. När vi kom hem och ungarna somnat blev det soffhäng, Ben & Jerry, på spåret och ett Greys avsnitt . Mycket bra början på en efterlängtad helg.


Ny favoritglass. Det där med no carbs börjar jag om med på måndag.....

FOTO: PRIVAT

Kommentarer

  • emilia säger:

    Hej hej! Hittade hit från Lidingömammans blogg ;) Tycker du om B&J glass så kommer det sjukt goda nyheter på dem runt v 10 på 7eleven :) Klart värda ett provsmak...



    /emilia

    2012-02-04 | 22:05:49
    Bloggadress: http://www.nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här: