Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vantar och lite till

Kategori: Shopping

Jag håller ofta vad jag lovar, det blev ingen mer shopping igår. Idag däremot blev det lite till.
Vi upptäckte att lilla N inte hade några tjockare vantar utan bara tunna fingervantar. Idag tog jag M och lilla N en tur till centrum (stora N är hos mormor). Inne på HM sålde dom ut förra årets vantar och mössor för 30:- styck. Det blev tre par vantar och en mössa till lilla N och ett par handskar till den stora, fast dom fick vi betala fullt pris för. Sen gick de andra två till biblioteket en sväng medans jag kikade vidare. Inne på Liten på ön hade dom öppnat dagen lucka i adventskalendern och det var 50% på alla vinterjackor. Hittade en lite tunnare dunjacka till stora N från Didrikson, han hatar att bli för varm så den blir perfekt till honom. Sen köpte jag lite vitt paketpapper och snören så vi kan slå in ungarnas julklappar. Det är så skönt att vi är klara med alla julklappsinköp redan.
Nu har jag lovat M att inte shoppa mer om det inte är något barnen verkligenverkligen behöver....

Dagens inköp

Kommentarer

  • K säger:

    Fast man kan väl alltid komma på något som de behöver?!

    2012-12-01 | 14:16:51

Kommentera inlägget här: