Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Minnetonkas....

Kategori: Shopping

Alltså det där med skor.....och att inte shoppa. Nu har jag köpt ett nytt par till lilla N. Men hon behöde verkligen verkligen ett par rosa Minnetonkas till i vår. Nej så är det ju inte men jag blev ju så kär i dom när jag köpte ett par från Nelly tidigare i höstas. Men där blev det ju helt fel med storleken och så blev det inga skor. Nu hade Members ett erbjudande på likadana skor och till 50% så jag kunde inte låta bli. Som tur var hade jag precis sålt av lite kläder på tradera så det fanns lite pengar på "tradera kontot" och dom pengarna är jag enväldig härskare över.
Så dom här sötingarna kommer sitta på lilla N's fötter i vår
Passade på att köpa ett mobilskal frånl Macskal.se som man också kan ha som plånbok, eller man får iallafall plats med några kort. Kan vara bra att ha när man inte vill släpa med en väska.
Åsså blev det en pulka från orthex group till stora N. Dom får inte ha snowracer när do  åker med skolan och stjärtlapp duger tydligen inte...
Som grädde på moset hade jag en rabattkod på 100:- och 50:- i Memberspengar så det blev inte gratis men ändå rätt billigt och det vet vi ju alla att billigt är bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: