Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mer nödvändigheter!!

Kategori: Allmänt

Konstigt nog hittar jag nya saker ungarna absolut absolut behöver. Främst är det lilla N. Vi (jag) bunkrade upp med en massa kläder i storlek 104 som nu börjar bli för små. Tightsen sitter uppe över fotknölarna och tröjorna är korta i ärmarna. Var på väg och köpa några nya Molo tights förra veckan men kom aldrig till skott. Men när jag häromdagen såg att Oii design hade 30% på Molo i deras adventskalender var jag snabb som tusan och lyckades klicka hem det sista och nästsista paret. Idag kom de på lådan så nu har hon iallafall två par i nästa storlek. När jag ändå var på G klickade jag hem 3 enfärgade tröjor från Kappahl, ta 3 betala för 2. Sen blev det konstigt nog fraktfritt, men jag klagar inte. Skall bli spännande och se hur tröjorna är, har aldrig köpt något från Kappahl tidigare. Nu blir det nog ingen mer shopping på ett tag för nu är tradera pengarna nästan slut...

Nya fina tightsen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: