Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Livly

Kategori: Shopping

Alltså jag blir tokig! Beställde ju ett par Minnetonkas till lilla N från Nelly i höstas och fick hem helt fel storlek. Sen höll vi ju på att tjaffsa fram och tillbaka ang pengar och det slutade med att jag fick 300:- tillgodo. Nu beställde jag ju ett nytt par på Members när dom hade en kampanj straxt innan jul. Vad tror ni händer? Jodå jag får hem ett par i samma storlek som förra gången. SUCK!! Efter lite mailande fram och tillbaka har jag nu 100.- till godo på Members, men det varkar som lilla N får klara sig utan Minnetonkas i vår. Stackars barn, hur skall det gå?? (OBS ironi ;)
Summan av shopping skall ju alltid vara konstant så istället för skorna  klickade jag hem två söta små saker från Livly. Jag har varit lite tveksam till dem tidigare, tycker att dom har haft lite strikta kläder som inte riktigt passat till barn men nu har jag som sagt hittat två godbitar.
 
Ett par supersöta leggings med liten volang nere vid foten
Och en söt långärmad klänning. Upptäckte att hon har ca 20 kortärmade sommarklänningar men bara 5 långärmade så där kan man fylla på lite med gott samvete (intalar jag mig själv...)
Nu håller jag bara tummarna att de kommer hem till oss i rätt storlek, orkar inte riktigt med fler felleveranser, men det är väl smällar man får ta när man shoppar på webben. Jo just det kläderna var på REA såklart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: