Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Träning

Kategori: Allmänt

Nu har jag köpt nytt gymkort igen. Gick tillbaka till SATS igen efter att ha provat Sportlife. Inte för att Sportlife var dåligt men det ligger lite långt bort och det är dåligt med parkering. SATS ligger nära, tar kanske 10 minuter att gå så det finns inga ursäkter. Eller jag kan nog komma på en massa ursäkter om jag känner mig själv rätt.
Imorse tog jag mig iallafall dit (fast med bil, det var ett riktigt skitväder) och körde första passet på länge. Blev rätt lugnt 20 min cykel sen 12*2 på biceps, triceps, axlar och rygg. Känner mig duktig att jag kom iväg, nu gäller det bara att hålla i.
Den här första tränings passet kostade 3600, tänkte halvera den kostnaden senare i veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: