Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Dan efter dan...

Kategori: Familjen

Idag är det dagen efter och jag är trött!! Snällaste M gav mig sovmorgon så jag kom inte upp ur sängens förens vid 10-tiden. Välbehövligt och skönt!!
Igår hade vi som alltid julafton hemma hos oss, i år var vi 11 stycken vilket är minst en för mycket för att få plats runt vårt köksbord. Vi löste det med ett tjej/barn/prinsessbord där H och lilla N fick sitta och slippa oss vuxna. Stora N fick äran att sitta med oss vilket jag tror att han föredrog.
Det var en mycket trevlig dag full med för mycket mat, för mycket godis och en hel massa julklappar. Jag hadetydligen  varit snäll för i år fick till och med jag en julklapp, en supermysig superlätt lite längre dunjacka från Marmont. Tack snälla tomten. Verkade för övrigt som att alla blev nöjda och glada över sina klappar. Stora N väldigt jätteglad för sin Iphone (min gamla) och lilla N älskade sin Blair klänning från filmen Prinsessakademin. Sen fick dom såklart väldigt mycket mer, men det skall jag inte tråka ut er med. M fick en vindjacka från Colmar och en T-shirt från NEFF. Sen skall han också få gå på teater (Kenta och Barbisarna) med lilla N och fotbollsmatch (Sverige - Argentina) med stora N.
 
Årets syskonkort vid granen. Vad stora dom börjar bli mina sötisar. Det där tiaran har föresten suttit fastklistrad på lilla N's huvud de närmsta dagarna undrar om sånt kan växa fast...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: