Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Typ perfekt

Kategori: Familjen

Gårdagskvällen var bara så himla bra, typ perfekt! Vi startade med att möte upp J&J på Berns Asiatiska för middag. Förväntningarna var höga efter förra gången och inte blev vi besvikna. Så himla gott!! Den här gången tryckte vi i oss vitlöksfrästa Haricot verts, Koreanska nuggets med sötstart dipp, 3 olika magiskt goda sushi och hoisinglaserade ribs med fräst broccoli och salta svarta bönor. M som inte är någon sushi fantast åt 4 olika dumplins istället. Till efterrätt tog alla en mazarinkaka med syltade jordgubbar och en kardemummaglass man kan döda för.
 
 
Efter middagen promenerade vi upp till Stadion, när man kom in fick man ett armband man skulle ha på sig under showen, Något negativt var toalettkön. Jag och J ställde oss i den ca 30 minuter innan det skulle köra igång vi kom tillbaka till våra platser ca 5 minuter innan dom körde igång och det var ca 10-15 miuter senare än "beräknat". Ja ni förstår...
 
Sen drog dom igång och jäklar vilket drag det var. Det var en ljus och ljud explosion som jag nog aldrig varit med om, det var fyrverkerier, konfetti och ljus och ljud och allas armband började blinka i olika färger....
 
 
...det var helt magiskt och så fortsatte det i ca 1 timme och 40 minuter. Fy tusan vilket suveränt live band Coldplay är. Kunde jag skulle jag se dom ikväll igen (men det kan jag inte för idag spelar dom ingenstans och nästa konsert är i Paris på söndag) och då är jag ingen konsert människa direkt. Jag tror nästan jag är lite lite lite kär i Chris Martin....(men säg inget till M)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: