Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tradera

Kategori:

Idag har jag packat paket. Hade avslut på Tradera igår och nu har jag ca 60 paket att packa och skicka iväg. Det är rätt tidsödande det här traderandet, först fota och skriva om alla kläder, väga så man vet portokostnader och sen få in dom i PRO listen och få ut dom på Tradera. Sen blir det lite roligt när buden börjar rulla in. Sen super kul när man haft avslut och man får pengar in på kontot, sen super super jobbigt när man skall packa. Jag brukar alltid säga aldrig mer men sen står jag där med alla kläder som är för små för ungarna så blir det Tradera igen. En höst och en vår omgång brukar det bli. Just nu har jag två pappkassar i hallen med paket som skall postas imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: