Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sickla köpkvarter

Kategori: Allmänt

Idag åkte jag och M till Sickla köpkvarter. Vi har lite planer på hur vi skall snurra till det här hemma och är ute efter bland annat en sänggavel eller sängstomme.

Inne på Atlantis provlåg jag en tempurmadrass för första gången, visste inte riktigt vad jag skulle tro innan men den var riktigt riktigt skön. Provade en kudde som också var riktigt bra. Det som inte är lika bra är ju priset 13.000 drygt för en bäddmadrass. Tål att tänkas på.... Hittade också en sänggavel som jag blev lite förtjust i, man kunde också få en rak sängkappa uppsydd i samma tyg som gaveln. Försäljerskan mumlade något om paketpris och rabatter, sånt är ju alltid trevligt.

Dagens bästa var dock den supersmarriga Ceasarsalladen jag åt till lunch inne på Texas burger. Det var en av de bästa jag ätit och då har jag petat i mig ett gäng...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: