Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Packar

Kategori:

Idag är det packning som står på schemat.

Imorgon tar vi tåget till Östersund där vi blir upplockade för ca 20 mil i bil.

Jag har fått för mig att det är jättemysigt att åka tåg, antagligen har jag fel. Vi skall i alla fall preppa med åksjuketabletter till hela familjen. Vi har ju 4 platser vid ett bord dvs två av oss måste åka baklänges. Jag blir lite lätt illamående av bara tanken.

Men packningen, jag är van att packa inför solresor. Alltså lite klänningar ett par shorts, några bikinis...men nu, gummistövlar, regnställ, fleecetröjor. Måste nog köpa större resväskor.

Får se hur det blir med bloggandet närmsta veckan. Har fått rapport om lite dålig internet uppkoppling.

Kommentarer

  • S säger:

    Glöm inte myggmedel!!! Och anti-kli, typ kortisonsalva... :)

    2012-08-02 | 15:16:54

Kommentera inlägget här: