Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

OS- Final

Kategori: Allmänt

Just nu sitter vi på tåget på väg hem till ön igen. Passerar just nu Bollnäs och har ca 2.5 sega timmar kvar. Ungarna är jätteduktiga, sitter och tittar på film med sina hörlurar på. Själv har jag suttit som på nålar då Sverige just spelat OS semi i handbollen mot Ungern. Jag har inte haft någon 3G på telefonen så jag har inte kunnat hänga med, men fick lite sms uppdateringar. De sista minutrarna kunde jag se på en skakig SVT play sändning och vi vann!! Jag är ju en riktig handbollsnörd så jag blev nästan tårögd, tycker handbollslaget är så värda ett OS guld efter deras 3 silver. Speciellt då tränarna Staffan och Ola som varit med och och spelat alla de senaste finalerna. Nu håller vi alla tummar vi kan på söndag klockan 16.00!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: