Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ny väska

Kategori: Shopping

Jag skrev ju igår att jag hade köpt mig något på Acne och vad var det då? Jo det är en ny väska som fått flytta hem till mig. Jag har velat ha en väska man kan resa med, ha istälet för en handbagage väska när man flyger tex men ändå få i ett ombyte och lite annat plock. En sån väska måste man ju kunna stänga ordentligt med dragkedja eller liknande men skall också vara ganska rymlig och så snygg såklart. Har kikat lite på en Louis Vuitton Speedy men eftersom jag redan har en monogram väska och inte är så förtjust i deras rutor kändes det lite tråkigt. Nu har jag hittat väskan, blev lite kär redan vid första ögonkastet faktiskt och då måste man ju slå till, eller?  Jag gjorde det ialla fall, så här ser underverket ut
 
 
Lite som en "doktorsväska" i lite blankt vaxat material. Jag gillar att den har både handtag och axelrem så man kan välja hur man vill bära den. Så här ser det ut hängande på armen
 
 
M är ovillig modell :-) Tror den blir perfekt. Första eldprovet blir Barcelona resan,, men den kommer nog att luftas långt innan dess
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: