Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Frisör besök

Kategori: Familjen

Idag har vi varit och klippt oss, eller 3/4 delar av familjen iallfall. Vi gör det enkelt för oss och har samma frisör hela familjen. Eller enkelt och enkelt, salongen M.Y Mocca ligger inne vid Fridhemsplan så enkelt är det inte direkt. Men jag har klippt mig hos Jasmine i drygt 10 år och då byter man inte frisör, eller jag gör det inte. Vi provade att klippa stora N hos en frisör här hemma på ön, han såg inte riktigt klok ut. Tur att hans hår liksom mitt växer med en himla fart. Lilla N tycker det är sådär kul att klippa sig, hon ville sitta i mitt knä men det gick bra det med. Fina blev dom även om det mest var klippning av topparna och inget frisyrbyte
 
 
 
Efter frisörbesöket åt vi lunch på en pizzeria här på ön. När stora N fick in sin Calzone tittade han på den och sa, men ligger det en dvärg här inne eller? Vad får dom allt ifrån? Jag lovar vi brukar inte prata om att baka in dvärgar i pizza.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: