Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Barkaby, igen...

Kategori: Shopping

Idag tog jag och M en tur till Barkaby outleten, igen... Vi var där precis när dom öppnade och började med en tur i Acne butiken, ungefär en timme senare kom vi ut därifrån. Nej det var inte jag som shoppade mest (men dyrast) M kom därifrån med ett par jeans, tre tröjor och en skjorta. Till lilla N hittade vi ett par jättesnygga jeans fast i mjukismaterial. Vad jag köpte får ni se senare... :)

Sen blev det en tur till Odd Molly butiken där M slog till igen men den här gången bara en t-shirt. 40% på REApriset gör det ju ruskigt billigt. Sen blev det ett par gummistövlar från Timberland till stora N.

På väg hem åkte vi förbi Toy's R us och köpte en födelsedagspressent till stora N. Hemma på ön igen kunde jag inte motstå en titt hos Guapos som nu har 60% på sin REA. Där blev det en jacka till lilla N som hon skall ha nästa vår, den lägger jag undan så får hon den när hon fyller år. Till stora N blev det en t-shirt. Och till sist åkte vi förbi centrum och Akademibokhandeln där köpte vi pennskrin, lite pennor och ett skrivblock till stora N som han skall få i börja i skolan present. Tänk idag började han i första klass, min stora lilla kille.

Sen när vi kom hem var jag helt slut. Det är jobbigt med semester.....

M på väg hem med alla våra inköp

Kommentarer


Kommentera inlägget här: