Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Klänningar

Kategori: Shopping

När vi var på Teneriffa nu i mars upptäckte jag att många, i princip alla lilla N's klänningar var väldigt väldigt korta. Ungefär den längd vi brukade kalla slampkort (så kort att man inte kan sitta på kjolen när man sitter ner) när man var ung och hängde ute på stan. När jag tittade på storleken förstod jag varför, stl 92 och 2 år stod det i de flesta. Lilla N är ju en reslig (101.5) nybliven 4-åring så att klänningarna var korta är ju inte så konstigt. Jag borde förståss ha tittat på det innan vi åkte men det blev ju så snabbt och spontant att jag inte hann tänka tanken. Nu har jag börjat shoppa upp mig på nya så hon inte skall behöva gå runt och visa trosorna när vi åker till Gran Canaria. Idag fick jag hem de här två finingarna. Den rosa är från Mee Too och den i jeans från Nova star.


FOTO: privat

Såklart var det inte bara klänningarna som var små, badkläderna var ju inte direkt förstora..... Hittade dom här två söta från Panos Emporio hos Members för 80:- styck. tycker det är toppen bra att man kan köpa bara en badtrosa för vilken 4-åring springer omkring i bikiniöverdel? Säkert någon, men inte lilla N hon bara fnissar åt dem

FOTO. www.members.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: