Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Toffla upphittad!!!

Kategori: Allmänt

Jag har tidiagre skrivit om min UGG toffla som helt plötsligt bara var borta. Vi har ju letat igenom hela lägenheten flera gånger utan att hitta den. Rätt frustrerande för vad skall man med en toffla till även om det är en väldigt skön en. Efter att ha gått omkring och saknat tofflan ett tag gav jag upp och köpte ett nytt par



Den här gången blev det den stickade varianten.

Sen i lördags ringer Lidingömamman och säger att dom har hittat min toffla och på ett helt knasigt ställe, nämligen hemma hos hennes svärmor. Nu är det inte riktigt så konstigt som det låter utan tofflan har helt enkelt fastnat i den resesäng dom brukar har med sig till deras lillebror när dom är här och hänger på kvällarna. När sängen nästa gång fälldes upp var det hos svärmor som frågade lite förundrat varför dom hade en toffla med sig. Slutet gott alltig gott, jag har två par tofflor och slipper frysa om fötterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: