Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Solglasögon

Kategori: Vill ha

Jag behöver ett par nya solglasögon med lite smalare skalmar. De jag har nu är inte så bra att sola i. Jag har ett par Prada med breda skalmar som gör att man blir lite som en tvättbjörn fast med vita streck på sidan av huvudet. Sen ett par Polaroid från Synsam med en Hello Kitty på skalmen

Vilka gör att man får hen Hello Kitty på sidan av huvudet (japp det har hänt....)

De jag tittar på nu är mer åt det här hållet

Snyggingar från DKNY

eller kanske klassiska från Ray-Ban


Gucci är ju aldrig fel det heller.....

Nu måste jag ju verkligen prova solgrasögon (eller alla glasögon) eftersom brett ansikte, höga kindknotor och platt näsa kan göra att de inte sitter så bra utan mer vilar på kinderna. I-lands problem, jag vet. Men dock problem.

FOTO: www.edel-optics.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: