Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Snow and motion

Kategori: Allmänt

Hmmm, jag klarade alltså inte ens 48 timmar utan att köpa fler skor, vad är det med mig?? Den här gången blev det iallafall till mig själv. Jag har ju länge suktat efter ett par UGG Adirondack men dom är ju så himlans dyra. Så satt jag och surfade runt lite och dök på en sida som heter Snow and motion där dom hade kängorna på REA så nu började priset åtminstonde på en 1:a istället för en 2:a (även om det inte var väldigt nära), kunde såklart inte låta bli att klicka hem den här snyggingarna

Sen köpte jag också ett par nya tofflor eftersom den ena av mina andra tofflor fortfarande är spårlöst borta. Blev ett par "stickade" istället för med skinn jag hade tidigare

Sen när jag ändå var i shoppingtagen blev det en mössa också

Nu blir det nog ingen mer shopping förens på torsdag, då skall jag och in till stan och kika lite :-)

FOTO: www.snowandmotion.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: