Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shopping och middag

Kategori: Shopping

Igår lämnade vi bort barnen till mormor och farmor och åkte in till stan efter jobbet. Jag har länge suktat efter en väska från Gucci, är ju lite svag för väskor (och skor, och kläder...) Först tog vi en tur till NK för att kika på deras väskutbud. Jag gillade en väska från Alexander Wang, men den var i svart skinn och påminner en del om en Marc Jacobs jag redan har så den gick bort, dessutom ville jag ha något mer vårigt. Vi gick ner till Gucci och jag kom ut därifrån med den här snyggingen

Så nu är jag nöjd, iallafall för stunden :-)
Hade också spanat in ett snyggt svart silikonskal till min telefon, tyvärr var det slut.
Eftersom jag verkligen behöver ett nytt skal gick vi in i Marc Jacobs butiken och jag köpte det här


Innan vi gick ut ur butiken hade M lyckats shoppa med sig en klocka. Riktigt snygg tycker jag. Dessutom är den superlätt, känns knappt att man har den på sig, kul med en lite annorlunda färg också


Vi avslutade kvällen med en god middag på East. Mycket bra börjar på påsken!!

FOTO: privat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: