Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ride with style

Kategori: Allmänt

Ja det är vad jag skall göra framöver, ibland, när jag skall cykla. M har beställt världens finaste cykel till mig (en lite försenad alla hjärtans dags pressent) från just Ride with style. En Townie med 21 växlar, bred sadel, stora hjul och högt styre. Ser ut såhär...




FOTO: www.ridewithstyle.se

Visst är den fin? Nu gäller det bara att lära sig cykla igen, det var ju en sådär 6 år sen skulle jag tro. Undrar om det finns stödhjul för vuxna? Närå det skall nog gå bra. Ungarna är glada för nu kan jag cykla med dom. Undrar vad grannarna tycker om jag också börjar cykla runt runt på gården...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: