Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Påskdagen

Kategori: Allmänt

Det händer inte så mycket just nu under påsken. Så jag bjuder på lite bilder.


Dagens ägg/paketjakt avslutas och nu öppnas paketen

Mamma och lillebror J kom över på påsklunch. Till fikat hade jag gjort en Pavlova (kallvispad den här gången) med daimgrädde och en massa jordgubbar. Såklart hade jag rört ihop en kladdkaka till barnen också


Fikat avnjöts i soffan framför

Som DIF vann till allas (i vår familj iallafall) glädje.

När mamma skulle hem hade lilla N bestämt sig för att hon skulle följa med. Hon är lustig hon, men det är såklart kul att hon tycker så mycket om sin mormor.

Resten av kvällen tillbringade i soffan tillsammans med


Idag skulle vi egentligen hem till familjen W i Täby, men sjuka barn har gjort att planerna blir ändrade. Vi hänger hemma istället. Själv är jag dubbelsänkt just nu eftersom pollenallergin slog till på riktigt häromdagen, stackars den redan täppta näsan och stackars mig. Går på en massa allergipiller nu och hoppas det ger med sig lite.

FOTO: privat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: