Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Missoni ballerinas

Kategori: Shopping

Nu har jag köpt skor igen. Ja jag vet men man kan liksom inte låta bli när tillfälle ges. Jag har blivit lite (mycket) förtjust i Missoni, man blir så glad av deras färger och mönster. Eftersom jag brukar ha ganska neutrala (läs svarta) kläder behöver jag en färgklick ibland. I USA har ju Missoni haft ett samarbete med Target och nu kom jag över ett par sådana skor på Tradera. Säkert till överpris när man tänker på vad dom kostade där men jag är rätt nöjd ändå.
Dom är blev ju ändå betydligt billigare än vad ett par "äkta" Missoini skulle kosta.



Lite kul med "stickade" skor. Dom skall man nog INTE ha på sig när det regnar eller är blött ute.



Nu behöver jag nog inte fler ballerinas iallafall. Men man vet ju aldrig....

FOTO: privat

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Snacka om humor. Jag hade dem på min minneslista på Tradera men tyckte att de blev för dyra och bjöd därför inte. Nu kommer jag i alla fall att få se dem live.



    Kram,

    Lidingömamman

    2012-04-23 | 18:01:01
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: