Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Marc & Geggamoja

Kategori: Shopping

Igår var jag och lilla N i centrum medans killarna var på fotbollsträning. Jag behövde som jag sagt tidigare nya solglasögon med lite tunnare skalmar. Vi kikade runt lite och jag hittade ett par som faktiskt både var snygga och satt riktigt OK, att jag inte ser helt konstig ut i dem är ju också ett pluss. Så är ser de ut finingarna från Marc by Marc Jacobs



Inne på Liten på ön köpte jag ett "sverige set" beståenda av shorts och tröja till stora N inför fobolls EM. Han har ju bivit fotbollstokig så han blev superglad. Lilla N hittade ett par glasögon hon ville ha. Dom är knallrosa och kommer från Geggamoja



Ser ni hur lika glasögonen är? Vi upptäckte det när vi kom hem, nästan exakt likadana modeller. Vad vi skall matcha varandra nu lilla N och jag. M fick ingenting, som vanligt...

FOTO: privat

Kommentarer


Kommentera inlägget här: