Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Hummel, Molo, Imps and Elfs mm....

Kategori: Allmänt

Igår var jag på en utförsäljning av barnkläder. Rena julafton för mig!! Det är OneTwoTen som två gånger om året har en kollektionsutförsäljning. Tidigare har de varit i en lokal vid Fridhemsplan men den här gången var dom ute vid Stora skuggan, nästan på min hemmaplan. Jag mötte uppe E från jobbet där straxt innan de öppnade, då var det redan ett tiotal personer där. Väl därinne låg det högar av kläder på olika bord märkta i olika storlekar, i ett litet rum hade dom ytterkläder. Tyvärr hittade jag ingen vinterjacka till lilla N men en softshell jacka från Molo fick följa med hem. Hon fick också två par strech jeans från Imps and Elfs



en kjol från Hummel, en klänning från Wheat



och sex långärmade tröjor från Molo, Ej sikke lej, Imps and Elfs, Kids Ink och Hummel.



Till stora N hittade jag inte lika mycket men 4 tröjor fick han iallfall, dom kom från Hummel, Imps and Efls och Scotch Shrunk



Riktigt bra priser hade dom också!!

Passa på dom har öppet idag och imorgon också. Tror dom lägger fram litee nya saker varje dag vartefter dom kommer dit. När vi var där kom det nya leveranser de inte hann packa upp.

Var, när, hur?

Tisdagen den 24 april till torsdagen den 26 april


Öppettider:

tisdagen kl. 16.00-20.00
onsdagen kl. 10.00-19.00
torsdagen kl. 10-16.00

Adress:

Stora Skuggans Väg 9
115 42 STOCKHOLM


Kommentarer


Kommentera inlägget här: