Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Didriksons

Kategori: Shopping

Jag är en samlare, eller en manisk shoppare, eller båda delarna. Jag älskar att köpa på mig en massa kläder i kommande storlekar (ja till ungarna alltså) och bara kunna plocka fram när man upptäcker att tex en jacka har blivit för liten. Jag älskar också att fynda. Ett tips är att köpa kläder i fel säsong. Igår fyndade jag en jacka stora N skall ha nästa vinter. Fick ett mail från Alla väder att dom hade flytt rea, dvs 40% i hela butiken. Något sånt kan man ju inte missa? Jag hittade en Jordan Junior jacka från Didriksons som hade kostat 899:- och var nersatt till 499:- och sen 40% rabatt på det. En snygg praktisk jacka för dryga 300:- ink frakt



Nu behöver han bara ett par täckbyxor till sen har han så han klarar sig till nästa vinter.

FOTO. www.allavader.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: