Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Cykelhjälm

Kategori: Allmänt

Nu när jag skall bli med cykel, måste jag ju skaffa en hjälm. Cykeln skulle egentligen kommit förra veckan men blev en vecka försenad. Pga av den förseningen snackade vi (M) till oss ett par snygga vita stänkskärmar till halva priset. Kan vara bra att ha när jag är ute och cyklar i regnet, varför jag nu skulle göra det.... Vissa av mina vänner (???) tycker det skall bli jättekul att se mig cykla, varför vet jag inte. Men för att roa dom och alla andra i min omgivning måste jag nu skaffa den där hjälmen. Har kikat runt lite och hittat några fina

Den här från Bell tex


Skulle matcha cykeln bra, men fanns tyvärr inte i min storlek.

Den här från bluegrass är också fin


Men den fanns typ i El salvador eller något sånt.

Tror det får bli en sån här vit sak från Bell, den borde man inte tröttna på så fort



FOTO: www.erlan.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: