Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Bombata bags

Kategori: Shopping

Jag har kikat lite efter en datorväska. Just nu släpar jag omkring på en svart stor ful dataryggsäck jag fått från jobbet. Känns inte direkt glamourigt, nu är jag i och för sig inte så glamourig själv så den kanske passar mig egentligen.... Nu surfade jag in på Bamarang (gud vad många sådana sidor det har börjat ploppa upp nu på sista tiden, men jag klagar inte) och hittade den här datorväskan från Italienska Bombata för endast 155:-

FOTO: www.bamarang.se

Självklart klickade jag hem den. Fegade lite och beställde en grå men jag var lite sugen på en knallrosa. Tror den blir bra, bättre än den hemska ryggsäcken iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: