Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Vill ha

Kategori: Allmänt

Efter hösten kommer vintern och på vintern är det kallt. Har redan läst i kvällstidningen att det skall bli en sån där riktigt iskall vinter i år igen. Jag föredrar i och för sig att det är snö och kallt framför snöslask men någon måtta får det ju vara. Minus 5 grader är helt OK, minus 10 kan jag acceptera men sen är det faktiskt för kallt. Har dock hittat några favoriter som skulle hålla mig varm och go till vintern.

Jag köpte ett par Mukluks från Timberland, men dom passade inte alls min fot. Nu har har jag hittat dom här supersnygga Uggisarna Adirondack heter dom och det här är den höga modellen.



FOTO: www.brandos.com

Jag är egentligen inget fan av Canada Goose, men jag måste säga att den här Kensington down parkan var riktigt snygg, bra längd också så man inte blir kall om rumpan Varm lär den ju vara också, och dyr



FOTO: www.backcoutry.com

Och vem skulle inte vilja ha den här lilla söta saken från Mulberry på toppen? Jag skulle inte säga nej iallafall


FOTO: www.net-a-porter.com

När jag vinner på Lotto står de här 3 sakerna högst upp på min shoppinglista.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: