Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Veckans bak

Kategori: Ätbart

Jag gillar verkligen att baka, det är lite som en avkoppling. Den här veckan har det blivit en del bakande. Först skulle M ha med sig en kaka till jobbfika. Det blev en mindre kopia av den Rocky Road kakan jag gjorde när stora N fyllde år. För att inte ungarna skulle bli alltför sura för att dom inte fick smaka på den kakan rörde jag också ihop en vanlig kladdkaka. Idag blev jag grymt sugen på toscakaka så jag slängde ihope en cocos toscakaka. Har inte hunnit smaka än men den luktar GOTT. Får bli en bit till eftermiddags fika.




Rocky Road kaka


Cocos toscakaka (recept från Leilas A Piece of cake)

FOTO: PRIVAT

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Åh, din Rocky Road kaka är fantastiskt god. Längtar till nästa gång jag får smaka den. Vi ses i morgon.



    Kram,

    Lidingömamman

    2011-09-23 | 20:03:20
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: