Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tofflor

Kategori: Shopping

Snart är hösten här på riktigt, då är det skönt att komma hem, krypa i myskläder och stoppa fötterna i ett par gosiga tofflor. Jag har ett par superhärliga från UGG Australia, fluffiga och sköna. Tyvärr är det inte bara jag som tycker om dom. Lilla N tar dom så fort hon får möjlighet så hasar hon omkring, kliver ur dom och sen hittar jag dom inte när jag vill ha dom. Nu har jag hittat lösningen, ett par nästan identiska tofflor från EMU men i hennes storlek. Dom klickades hem igårkväll från Tintinstyle,REA dessutom!


"mina" tofflor
FOTO: www.zappos.com


Lilla Ns nya tofflor
FOTO: www.tintinstyle.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: