Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Skor

Kategori: Allmänt

Igår på lunchen åkte jag och en kollega ner till Kista Galleria för lite lunch (Indiskt, mycket gott) och lite skoshopping. Jag behövde verkligen ett par höstskor men viste inte riktigt vad jag var ute efter. Efter att ha tittat runt i fyra olika affärer blev det tillslut ett par mcbootsliknande saker från Vagabond. Kanske inte riktigt det jag hade tänkt men jag är jättenöjd ändå. Man kan ha dom utanpå eller innanför jeansen, dom passar till leggings och skulle jag någongång ha kjol passar dom till det med. Hoppas jag slipper en massa skavsår, har en förmåga att få det så fort jag har nya skor. Men det är bara att ladda upp med Compeed.


Nya snygga bootsen

FOTO: PRIVAT

Kommentarer

  • Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag säger:

    Snygga skor!

    2011-09-28 | 08:10:02
    Bloggadress: http://hannafialotta.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Skit snygga!!!

    2011-09-29 | 12:59:21
  • Anonym säger:

    skit snygga!

    2011-09-29 | 13:00:42

Kommentera inlägget här: