Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Pressenter

Kategori: Allmänt

Nu har jag pratat kalas och pressenter i några dagar och jag skall sluta tjata men stora N fick verklgen en massa fina pressenter!! Av farmor fick han en svart kabinväska på hjul så från och med nu får han packa och bära / dra sin egen väska :-) Av familjen R fick ha golfgrejer, handske, peggar, bollar och en greenlagare (som är som ett mindre mordredskap) med ett fiiint budskap. Från mormor och moster S fick han ett stort Harry Potter lego och en massa kulor (nu i skolan spelar man tydligen kula), morfar kom med en radiostyrd helikopter och en ursnygg Djurgårdströja. Morbrödrarna kom med nintendospel vilket gjorde stora N lite konfunderad eftersom han inte hade någor nintendo. Då trollade jag och M fram ett förskottspaket och lyckan var total. Han fick också böcker, bakugans, pengar, kemisaker och säkert något mer jag har glömt. Idag på själva födelsedagen fick han av oss ett begagnat golfset, en enklare digitalkamera, lite kläder, gummistövlar (de andra har efter 2 veckor i skolan försvunnit spårlöst) och två kulpåsar. Jag som brukar säga att vi skall hålla nere på pressenter, undrar vad som hände den här gången...



HarryPotter hus (det heter säkert något men jag har ingen aning för jag vet ingenting om HarryPotter förutom att han har glasögon)


Nintendospel


"Kemi" som stora N kallar det, dvs experiment saker...eller vad kalar man det?


Golfkit med finaste greenlagaren i världen

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: