Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Namnsdag

Kategori: Allmänt

Igår hade vi  namnsdag hemma hos oss, det var M och stora N (hans mellannamn) som firades. Jag är väl den som mest tycker att namnsdagar skall firas, men ärligt talat hade jag helt glömt bort det den här gången. Det var inte förens jag kommit till jobbet på morgonen jag kom på vilken dag det var, så det blev en sväng förbi Centrum på vägen hem. Stora N fick en Beyblade och lite kulor och M fick en aldeles egen thé mugg från Mateus inköpt på Butik Grön. Jag pasade på att köpa en till mig själv också.... :-D Jag köpte också lite jordgubbar som vi mumsade på efter middagen tillsammans med lite glass.


Stora N´s nya Beyblade


M's nya thékopp


Min nya thékopp.

I vår familj håller vi på könsrollerna, blått till killar och rosa till tjejer ;-)


Bland det godaste som finns, jordgubbar och glass....

FOTO: PRIVAT

Kommentarer

  • Lidingopappan säger:

    Grymt snygga muggar och riktigt sköna att dricka både och ur. De väger typ inget alls. Syrran min har sådana och de blev snabbt mina favoritmuggar i sommras.

    2011-10-02 | 07:56:25
    Bloggadress: http://lidingopappan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: