Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lite nyttigare

Kategori: Allmänt

Känns som att vi alltid strävar efter att vara lite nyttigare än vad vi vanligtvis är. Jag skall försöka dra ner på allt  godis, snax och fika. Men vad gör man då när man blir sådär sugen? Jag har hittat finncrisp, supergott och ganska snälla på kolhydrater (om man nu tänker på sånt). Så nu på kvällarna knaprar jag i mig några finncrisp till min cola light. Man kan ju inte sluta med alla laster på en gång. Förhoppningsvis kan jag byta ut colan mot thé framåt vintern. Åt barnen har jag hittat Berry boost från Reneé Voltaire, det är russin, blandat med torkade russin och granatäpple. Nyttigare än godis och ungarna älskar det.


Mitt nya kvällsgodis


Barnens nya favorit

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: