Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Full fart framåt

Kategori: Allmänt

Igår var jag som sagt lite småseg sådär. Men M var en ängel och jag fick sovmorgon så efter att lilla N kommit in och gosat lite vid sexsnåret gick båda N'en upp med M och jag somnade om och masade mig inte upp förens vid halv tio. Sen kom min pappa över åt lunch och fikade med oss innan han och jag fick skjus in till Stadion och fotboll. Djurgården mötte Trelleborg och det var verkligen full fart framåt från båda lagen, vi (Djurgården såklart) vann med 4-3, viktiga poäng såhär på slutet! När barnen somnat avslutade jag och M med en god och onyttig middag framför Do you think you can dance.


Heja djurgården!!!


Rösti, schnitzel med ost och skinka, kantareller, kryddsmör och coctailtomater

FOTO: PRIVATA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: