Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Cykel

Kategori: Allmänt

Jag är den enda i familjen som inte har någon cykel. Lilla N tycker så synd om mig och vill gärna låna ut sin, men den är ju tyvärr lite (mycket) liten för mig. Till våren är det nog dax att köpa mig en så vi kan ut och cykla hela familjen. Har tittat runt lite och det finns ju hur mycket som helst att välja på. Jag vill ha en fin, bekväm och lättcyklad sak, alltså stora hjul, bred sadel och fin färg. Surfade in på http://www.ridewithstyle.se/ och där hittade jag en massa fina cyklar.



Kanske en Amsterdam cykel från Electra



Eller en RwS Beach Cruiser



Man bara måste älska en lila cykel med blommor på ramen



Och den här supersöta Paul Frank cykeln skulle passa lilla N perfekt

Nu är det ju som allt jag vill ha inte alls gratis, inte ens billigt. Men man skulle kanske lämna in den där Lottotraden ....

FOTO: http://www.ridewithstyle.se/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: